Retourneren

https://ladavida.shipping-portal.com 

(Wanneer je je bestelling retour stuurt zorg er altijd voor dat de factuur erbij zit zodat we weten van wie welke bestelling is ! )


Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop, of simpelweg van gedachten bent veranderd, laat het ons per mail weten. Na het ontvangen van je item heb je 14 dagen de tijd om een retour aan te melden en daadwerkelijk terug te sturen. Stuur een e-mail naar info@ladavida.nl onder vermelding van je bestelnummer. LADAVIDA zal je vervolgens uitleggen hoe je jouw bestelling op de juiste manier kunt retourneren.

  • Helaas bieden we (nog) geen gratis retourneren aan. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de kosten van je retourzending. Deze kosten zijn niet restitueerbaar.
  • Klanten in Nederland en andere Europese landen kunnen ons retourportaal gebruiken. Deze maakt het mogelijk om eenvoudig en snel een retourlabel aan te maken (instructies zullen volgen per mail). Maak aan, print, plak en drop het! De kosten voor het aanmaken van een retourlabel zijn €6,95 in Nederland en €11,95 voor andere Europese landen. Deze labels zijn traceerbaar en inclusief verzekering. Wanneer we je terugbetaling verwerken, zullen de kosten van het retourlabel ingehouden worden op het terug te betalen originele bestelbedrag (inclusief eventuele betaalde verzendkosten).
  • Consumenten van buiten Europa dienen hun bestelling op eigen initiatief te retourneren. Wanneer je voor een bedrag hoger dan €50 op eigen initiatief retourneert, dien je in het bezit te zijn van een Track & Trace nummer of verzekering. We kunnen niet garanderen dat het teruggestuurde product(en) bij ons aankomt. Producten die niet door ons zullen worden ontvangen, vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument.
  • Ons retourbeleid duurt 14 dagen. Na het ontvangen van je item heb je 14 dagen de tijd om een retour aan te melden en daadwerkelijk terug te sturen.
  • Het product dat je wilt retourneren dient ongebruikt te zijn en in dezelfde staat te verkeren als tijdens ontvangst. Ook dient het product in de originele verpakking geretourneerd te worden. Producten die gedragen of gebruikt zijn zullen niet worden teruggenomen, en ook niet terugbetaald worden.

Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. We zullen opnieuw verzendkosten in rekening brengen om het item naar je terug te sturen.
De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden.

  • Retourzending is inclusief factuur.
  • Het item dient compleet en in originele staat te zijn.
  • Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn.
  • De labels dienen aan het item bevestigd te zijn.
  • Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
  • Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14dagen vallen, worden niet retour genomen.
  • Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
  • SALE ARTIKELEN KAN JE NIET RUILEN.

Na het ontvangen van je item heb je 14 dagen de tijd om een retour aan te melden via ons retourportaal en daadwerkelijk retour te sturen. Wanneer de retourtermijn is verstreken, is het niet meer mogelijk om je bestelling te retourneren.


Zodra je retour is ontvangen, zullen we je per e-mail op de hoogte stellen dat deze is binnengekomen. Als het retour succesvol is nagekeken, zal er een volledige of gedeeltelijke terugbetaling voor de producten (exclusief retourkosten) in gang worden gezet. Het bedrag zal vanaf dat moment binnen 5 werkdagen worden teruggestort via de oorspronkelijk gebruikte betaalmethode.


Als je een product wilt omruilen voor een ander, dien je het originele product terug te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Het originele product zal worden terugbetaald volgens ons retourbeleid.


We adviseren om bij het terugsturen van je product een zogeheten Track & Trace nummer te bewaren voor het geval dat jouw retour ons niet bereikt. Wanneer een retour ons niet bereikt kunnen wij geen terugbetaling of omruiling garanderen. Verzendkosten voor retouren dienen zelf door de consument betaald te worden. Let op, wij betalen GEEN internationale belastingen en verkoopkosten terug aan de consument.


Verkoopprijzen zijn van toepassing vanaf het moment van aankondiging en bekendmaking. Producten aangeschaft voor de volledige RRP kunnen na het moment van aanschaf niet alsnog in aanmerking komen voor de korting. Kortingscodes- per bestelling kan slechts één kortingscode worden gebruikt. Gift cards kunnen niet worden gebruikt in combinatie met kortingscodes.


Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer eerst nogmaals goed je bankrekening of neem contact op met je creditcard organisatie (indien je dit als betaalmethode hebt gebruikt). Het kan namelijk even duren voordat je terugbetaling officieel is teruggestort. Wanneer je nog steeds niets hebt ontvangen, contacteer de betreffende bank. Banken hanteren een verwerkingsduur en deze kan per bank verschillen. Wanneer je alles hebt gedaan en je hebt het bedrag nog steeds niet teruggestort gekregen, neem contact met ons op via info@ladavida.nl


Als je nog meer vragen hebt over Retourneren, bezoek onze FAQ pagina of stuur een e-mail naar info@ladavida.nl