Bestellingen

Je favoriete producten bestellen op LADAVIDA is super eenvoudig! We laten je graag zien hoe gemakkelijk het gaat, daarom hebben we alle stappen hieronder uitgelegd:


Plaats je favoriete producten in je winkelwagen met de knop "voeg toe aan winkelwagen". Wil je nog even verder winkelen? Kijk gerust rond! Let op: wanneer er producten aan je winkelwagen zijn toegevoegd, betekent dit niet dat deze ook daadwerkelijk voor je zijn gereserveerd.


Klaar met winkelen? Door op de winkelwagen rechts bovenaan de pagina te drukken, kun je de door jou geselecteerde producten afrekenen.


Voer als eerst alle benodigde klantinformatie in, zoals e-mail, naam, verzendadres, postcode ect. Zo weten wij wie er besteld en waar de bestelling naartoe gestuurd moet worden. Let op: Je krijgt tijdens het invoeren van je klantinformatie de mogelijkheid om een account aan te maken, in te loggen op een bestaand account of om door te gaan als gast. Als je een account aanmaakt kun je in de toekomst gemakkelijker en sneller nieuwe bestellingen plaatsen. Je persoonlijke gegevens worden namelijk opgeslagen. Bij een gastgebruiker is dit niet het geval.


In deze stap wordt automatisch een verzendmethode geselecteerd welke voor jouw bestelling van toepassing is. Dit is afhankelijk van het land waar de bestelling heen wordt verzonden of van het totale bestelbedrag. Al onze bestellingen verzenden we zo spoedig mogelijk naar de consument.


De producten zijn bijna van jou, het enige wat er nog moet gebeuren is de betaling afronden. Op LADAVIDA kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden, dus er is een gepaste betaalmethode voor iedereen! Je kunt bijvoorbeeld voor iDEAL kiezen om snel en simpel binnen Nederland te betalen. Op LADAVIDA betaal je altijd veilig. Heb je een kortingscode? Lucky you! Je kunt deze code invoeren tijdens het afrekenen.


Yess! Je bestelling is succesvol ontvangen en wordt klaargemaakt voor verzending. Je ontvangt direct een bestelbevestiging per mail. Zodra je bestelling is ingepakt en verstuurd wordt, zullen we de Track & Trace gegevens met je delen. Zo weet jij exact wanneer de bezorging plaats zal vinden. Veel plezier met je nieuwe eye-catchers!


Helaas, het is niet mogelijk om nieuwe producten te reserveren voordat ze beschikbaar worden gesteld aan al onze klanten. Onze producten zijn pas te verkrijgen zodra ze daadwerkelijk online zijn gezet. Zo willen wij iedereen een eerlijke kans geven om zijn of haar favoriete producten te bemachtigen!

Let op: Wanneer producten aan de winkelwagen zijn toegevoegd, worden deze niet automatisch vastgehouden. De bestelling is pas definitief zodra er is afgerekend. Mocht een specifiek product net uitverkocht zijn, kun je ons altijd een e-mail, whatsapp of DM op Instagram sturen. Zo kunnen wij nagaan of er nog een nieuwe voorraad binnenkomt en kunnen wij jou wellicht alsnog blij maken met je favoriete product!


Je kunt een kortingscode toevoegen in het afrekenproces. Vul de code in en klik op de knop "toevoegen" om je kortingscode te verzilveren. De korting zal automatisch op de totaalprijs in mindering worden gebracht.


Helaas is het niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen wanneer ze in een korte periode achterelkaar geplaatst zijn. Dit omdat bestellingen apart van elkaar verwerkt worden. Het makkelijkste om te doen is al je gewenste producten in één keer te bestellen. Op deze manier hoef je vaak slechts eenmalig verzendkosten te betalen.


Omdat we altijd proberen om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen, is het niet mogelijk om nog producten te verwijderen uit je bestelling of je gehele bestelling te annuleren. We adviseren je om je gehele bestelling of het product dat je niet wilt, gewoon weer te retourneren na ontvangst.


Het is niet noodzakelijk om een account te hebben voor het plaatsen van een bestelling. We raden je wel aan om er een aan te maken. Je gegevens worden opgeslagen op je account waardoor het in de toekomst gemakkelijker is om een bestelling te plaatsen. Klik op het 'poppetje' rechts bovenaan de pagina om een account te registreren.